Egy cappuchino mellett...

2015. március 7., szombat

Szóval a sztori ott kezdődik, ahol tegnap beültünk egy bisztróba, mert nekünk már csak ilyen jól megy. Lényegében ezzel a bizonyos barátnőmmel azért mentük oda, mert állítólag király a hely, és emellett szimpatikus neki a pultos. Még nem láttam azelőtt, ezért alaposan megfigyeltem, és a viselkedése tényleg kifogástalan, mindenkivel kedves, udvarias. Valódi édes kis figura. Megéri oda járni, jó a hely, alacsonyak az árak is. (Utopia bisztró)

Emiatt a szimpatizálás miatt hazaérve az első dolgom volt felkutatni az említett személyt, ami körülbelül három perc lehetett, tekintve, hogy nem törekszik bujkálásra az illető. 
 A nevét olvasva azonnal tudtam, hogy ismerős, azt is, hogy honnan. Régi sztorikból. A sztorik közben pedig arra gondoltam, hogy könyves neve van. Tipikusan egy érdekes szereplő nevét kapta, aki mindig a sorok között bujkál, és sokszor lehet látni a nevét. Nem az a főszereplősen könyves, inkább az a figura, aki mindig ott van, és a főszereplő körül mindig megtalálható egy vele kapcsolatos sztori, mint egy Stephen King könyv egyik városlakója. 
 Tehát meg is lestem az adatlapját. Itt már kíváncsi voltam, hogy csak ennyire gyakori lenne ez a név, amit azelőtt még csak egy embertől hallottam, vagy tényleg ő lesz az. Ő volt. A közös ismerőseink között meg is találtam a már említett személyt, aki a barátom, és akivel nem itt pesten ismerkedtem meg, hanem valahol vidéken. Most pedig itt pesten találkoztam egy olyan régi ismerősével, aki nagyon sokat jelentett, és hihetetlen, mennyire kicsi a világ! Ha tudtam volna, tutira ráköszönök, és elmondom, mi a helyzet! Annyira jópofa lett volna. 

Azonnal meg is írtam ezt, Csabi felhívott, elmeséltem a nevetséges sztori részleteit, majd kibeszéltük a figurával kapcsolatos tudnivalókat. Felelevenített egy-két sztorit, amiben hallottam. Igen, a legérdekesebbet is! Hogy ő az a figura, aki indítványozta, hogy a jedit a népszámláláson hivatalosan, vallásként lehessen feltűntetni:DD
 Ők is ennek a sztorinak köszönhetően ismerkedtek meg annakidején, amikor is az akkor stand-upal foglalkozó Csabi előadta ezt a jedi dolgot, és ő meghallotta. 

Hihetetlen, hogy ennyire kicsi legyen ez a város!:D


Üzemeltető: Blogger.
Theme Designed By Hello Manhattan
|

Copyright

My own photos and words since 2009.